Tanpa Kenal Lelah dan Jemu..Sampaikanlah Firman TuhanMU

Friday, April 8, 2011

Jom Call mak ayah!!

dua tiga hari yang agak melelahkan..saya sendiri tidak pasti,kenapa fikiran begitu serabut..dekat-dekat nak exam,merasakan hati ini kehilangan sesuatu yang berharga..

RINDU
Rupanya sakit itu yang melanda saya saat ini,sakit RINDU..setelah di selidiki..rupanya dah beberapa hari tak call ayah bonda kat kampung,di sebabkan gerak kerja yang menghimpit..maafkan ananda wahai ayah..wahai bonda..(T_T) patutlah dua tiga malam asyik jumpa wajah ayah dan bonda kat alam mimpi,rupanya mereka pun merindui anak-anak yang jauh di mata..

Sungguh saya rasa sangat-sangat berdosa, pada perjuangan saya dan pada ayah bonda..saya tidak boleh jadikan gerak kerja Islam ini sebagai alasan ataupun kambing hitam untuk terlupa pada tanggungjawab itu, Ighfir zunubi ya Allah..

teringat pesanan teman..kalau ada sesuatu yang tidak kena dalam hidup,cuba chek balik hubungan dgn ibu bapa kat kampung,mungkin ada perkara yang tak settel lagi..
Jadi sahabat-sahabat semua..dalam fatrah syafawi quran ni..jom Calling mak ayah kat kampung..cari keringanan dan keberkatan disitu..

Bagi diriku
tinggal beberapa minggu lagi untuk berjumpa dgn penawar hati ayah,bonda dan haikal...=)
*Allah puaskan lah hati ayab bondaku dgn iman dan islam..kasihilah mereka sepertimana mereka mengasihiku dikala kecilku..

No comments:

Post a Comment